چگونه به ترتیب رژیم غذایی برای کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به ترتیب رژیم غذایی برای کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری کلیوی

چگونه به ترتیب رژیم غذایی برای کودکان مبتلا به بیماری کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی است که از نزدیک با این بیماری مرتبط است، ممکن است باعث تشدید و یا به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری. بنابراین به عنوان پدر و مادر شما باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی بچه خود را پرداخت.

در مراحل مختلف، بچه ها باید برنامه رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند. در مراحل اولیه ممکن است هیچ علامت آشکاری وجود دارد، به طوری که آنها می تواند رژیم غذایی معمولی درست مثل مردم دیگر. اما با این بیماری می رود، برخی از علائم ممکن است به نظر می رسد، به طوری که برخی از مواد غذایی نیاز به خاموش کردن لیست مواد غذایی. برای بچه ها دچار تورم آشکار در بدن، آنها باید از مصرف آب و نمک را کنترل کنید. برای بچه ها با مقدار زیادی از نشت پروتئین، آنها باید به جلوگیری از به غذاهای با پروتئین غنی است، اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، آنها نیاز به انتخاب برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا. برای بچه با hyperpotassemia یا خروجی ادرار کمی، و یا باید به جلوگیری از خوردن غذاهای کمتر با پتاسیم بالا، مانند نارنجی، پس از خروج ادرار را به حالت عادی، آنها می توانند آن را مانند مردم عادی غذا می خورند.

به جز مواد غذایی، عادت های زندگی سالم نیز برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مهم است. کودکان و نوجوانان ممکن است می تواند بار خود را مدیریت نمی کند، به طوری که تقاضا پدر و مادر ما را به یک تنظیم خوب برای آنها.

در یک کلام، به عنوان پدر و مادر شما مسئول رژیم غذایی بچه خود را و زمان هستند، بنابراین شما باید بهترین خود را سعی کنید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها. اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما می توانید تغذیه یا دکتر آنلاین ما مشورت، همه آنها کمک خواهد کرد که شما را به ترتیب رژیم غذایی برای بچه خود را. به امید همه بچه ها می تواند آینده ای روشن داشته باشد. 





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی برای کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: